ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bide 41 görünümlü, 334 dereceleri düşünüp halinize şükredin üstad. Urfada gerçekten asfaltta yumurta pişirilir yani😀😀 Klima nerdeyse dile gelecek, Abi sal artık beni diyecek.
Hala uyuyamadım sıcaktan ama Urfa’nın o meşhur sıcağını bilirim tiktokta da asfaltta yumurta yapanları çok izledim 🤣🤣🤣 Urfa’ya selam olsun