Okuduktan sonra aklımda sizle ilgili olan düşünce ilerde niyeyse zengin birisi olacakmışsınız gibi hissettim, sizin gibi sürekli deneyip tökezleyenler ileride çok zengin oluyor

Sayın hocam ayağına giymeye ayakkabısı olmayanlar en azından ayaklarım var diye şükrederken bizim bu hallerimize şükretmemek ne haddimize çoğu arkadaşın dediği gibi bir gün gülecek o şans
Not: Yıllardan beri bana da gülmüyor hayat, ben de bıktım ama mecburen yuvarlanıp yaşıyorum kader...