Bahsi geçen bilim adamı gençliğinde Zerdüşt dinine inanmaktaymış, bir çok buluş ve kitaplarını da bu dindeyken yazmış.
her şeyi müslümanlığa dayandırmaya ne gerek var ?
Düzgün bir bilim adamıymış ve bir çok matematik teoremine öncülük etmiş.
Şahıs Budist olsaydı ya da pastafaryan olsaydı önemsiz birisi mi olacaktı ?
kaçıncı yüzyıldayız arkadaşlar, asıl önemli olan "bizlerin bu buluşlar ile neler yaptığıdır"
iyi forumlar.
zerdüşt din değil de, seçilmiş biri olarak biliyordum ben yanlışmıyım?