Dur daha ya. Ben sana (ben gibi nice üyeler) kaybettiklerimizi anlatsak 3 gün sürer. Sadece bu sene 3 kere dibi gördüm ve hırslanıp devam ettim. Üstelik tek tabanca. Evliliği ve çocuğu da ekle. Tadından yenmez. Herkesin derdi kendine büyük tabi. Örnek olarak verdim. Konu aynısı bizde var demek değil.

ama ölmek... Hiç değil. O bahsettiğin can elma değil. Kolay çıkmıyor.

Edit: Mezarlığın tam dibinde oturuyorum. Bu mesajı uzansam dokunacağım mezarlara bakarak yazıyorum. Giden gittiğiyle kalıyor. Sen yaşamaya bak.