Ben sana " Allah'a dua et, Allah'a sığın" vs vs gibi klişe ve genelde işe yaramayan şeyler söylemeyeceğim. Ben realiteden bahsedeceğim.

Dolandırılıyoruz diyorsun, o zaman uyanık ol, bilmediğin işe para yatırma, yatıracaksan da bilene sor öyle yatır.

Deflasyon senin elindeki birşey değil, kendi kontrolünde olmayan şeyler için üzülme.

Ticaretin acımasızlıkla, vicdansızlıkla alakası yoktur bunu söyleyenler kaybedenler ve kaybetmeyi kabullenmiş olanlardır. Bu düşünce çalıp çırpmadan zengin olunmaz düşüncesi gibi saçma ve içi boştur.