Whatsapp destekleri berbat, müşteri temsilcisiyle direk konuşun, whatsappdaki adama diyorum webden yapamıyorum diyorum (numara meselesi), webden yap diyor. tam kanserlik whatsapp desteği, telefon ile görüşün daha hızlı sonuca varırsınız.