Merhabalar herkese iyi akşamlar. Direkt olarak konuya gireceğim çok sinirliyim çünkü. Hepsiburada'da 2 adet hesabım vardı bugün 1 tanesini iptal ettirdim nedense aylar sonra benim bilgim ve haberim olmadan bilgim dışında benim şahsi telefon numaramı kullanarak üyelik oluşturulmuş benim adıma da kayıtlı değilmiş isim vermediler ama değil dediler soruyorum kim bu adı ne diye bilsem zaten öttüreceğim ama KVKK yüzünden hiçbir bilgi vermiyorlar benim telefon numaram üzerine açılmış üyelik bilgi vermek mecburiyetindesiniz diyorum yok vermiyorlar arkadaş telefon doğrulaması yapın diyorum yok ona da yok. Şimdi araştırma ve inceleme yapıyorlar 3 iş günü içerisinde bilgi alacağım (UMARIM) söyledim zaten benim bilgim dışında açılan üyelikten herhangi bir sipariş bilgisi gelirse veya üyelikle ilgili ben sorun yaşarsam sorumluluk Hepsiburada'ya ait diye sonra kayıt oluşturdular işte üyelikle ilgili ben göremiyorum ama şaka gibi ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim. Bu arada bunları WhatsApp destek hatları üzerinden yazdım 1 kere de telefonla aradım çok saçma bir sistemleri ve destekleri var buna nasıl izin veriyorlar anlamış değilim. Sabah 9dan akşam 23e kadar uğraştım yok destek yok.