Merhabalar
Bir zamanlar matrax dinlerdik bilen biliyordur

bilgisayarım veya güzel bir telefonum yoktu o zamanlar ama en tatlı zamanlarmış.
Büyük bir kaset çalarımız vardı onu alırdım yatağımın başucuna koyardım gece yarısı program başlardı dinlerdim

neler neler yaşanırdı o programda
Özleyenler için
https://youtu.be/qw2QKzDAaAg
Merhaba, 2010 2012 arasında çok dinlemiştim. Anlatılanları hep hayal usulu kafada canlandırırdık. Ne fotoğraf çekme vardı ne video vardı tabi
Şöyle bir müzik bırakayım hatırlayan çıkar
https://youtu.be/PKocF3fKQUA