Üniversite dönemimde az dinlemezdim ben de. Gıcık olurdum zekiye bazen ama yine de dinletirdi programı.
Bende tam Ceyhun Yılmaz delisiydim, kupacı sevil falan müthişti
Sanırım 2001-yada 2002 yıllarında başlamıştı

) bazen arada youtubede eski kayıtlarını dinlerim
Eskilerin tadı başka oluyor