hocam uzun dönem yenilediklerimde var ama anlatmak istediğim 1 dolar fark değil yazık 8 dolarda 10 lira eksik olsun 50 tanede 500 tl yapar eyvallah ama 4500 ü verdikten sonra 500 üde çok önemsemicem. Yani keşke ülkemizde dolar olabilesi seviyelere gelse
O konuda haklısınız fakat yapabileceğimiz bir şey yok. Olan oldu ve hala oluyor.
Ben artık kulaklarımı siyasete ve siyasetçilerin vaatlerine tıkadım. Kim olursa olsun bu hal toparlanana kadar biz malum yerimize pamuğu yeriz değerli hocam.
Koşmaktan ve gemimizi yüzdürmekten başka çaremiz yok. 😔