hocam normalde fan tokenleri dipten toplamak huyumdur hiç yapmassa %30 yapar Trabzonun arkasından atlet ve Roma gider çoğunlukla diye zaten romaya 48 den girdik bakalım 81 de bi döner geriye 75 lere ordan bi 90 yapar. ben 80 e satış koydum bakalım tutacakmı as romaya
49 tl den 50k girdim bi pcx alayım diyodum bari onun parası gelmiş olur ay sonunu beklemeyiz.
valla güzel taktik hocam ben çok al sat yapmıyorum elimde milan ve juv var onları bekliyorum bakalım.
dediğiniz gibi dipten toplamak mantıklı özellikle galatasaray falan ara ara %50 pump yapıyodu %100 yaptı bu sefer.
umarım olur izleyelim