Öncelikle halimize çok şükür. Benim ise tam kapanmadan beri işler durdu diyebilirim.
Tabii yaz sezonunun etkisi fazla bu durumda, herkes tatilde. İş yaptırmak isteyenlerde ekonomik durumdan dolayı aşırı ucuza kaçma derdinde.
Herkesin hakkında hayırlısı.