btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur mu öyle şey. En sevmediğim olaydir
Hocam ne güzel düşünmüş bırakın göndersin. Bende genelde kız arkadaş ile paranın lafı olmuyor. Bir çıkışa ben ısmarlıyorum bir o ısmarlıyor. Hep kendinize yüklenmeyin ve böyle alıştırmayın.