Samsunspor formalarını her zaman beğenmişimdir. Adamlar şehirlerine değer katacak çalışmalar yapıyorlar. 4 büyüklerde bile bu ilgi yok tamamen ticarethane olmuşlar. En ucuzu olsun, en pahalıya satalım, en iyi teklifi veren markayla forma sponsoru olalım, tasarımı standart seçelim, müdahale hakkımız olmasın ki daha çok gelir edelim vs.
Samsunsporun geçen sene ki Atatürk'lü forması da efsaneydi. Bu sene ki formada sosyal sorumluluk olarak samsunspora olan sempatiyi arttıracaktır.