Bir çok firma ve kuruluş bitcoine büyük yatırımlar yaptılar. Şuan dünyanın her bir köşesinde iş adamları firmalar tweetler atiyor, şu kadar bitcoin alacağız bu kadar şöyle yapacağız diye. Herkez çıkarmaya çalışıyor. Çok kısa zamanda da toplayacak. Ağustos eylül gibi tüm firmalardan, Apple olsun samsung olsun tweetler ve yatırım haberleri duyacağız. Bu da bitcoinin eski hâlinden daha yüksek olacağı anlamına gelir. Böyle bir kapı kapanmaz, Piyasada enayi sirkelemesi dedikleri şeyleri yapıyorlar. Para topluyorlar, Zararına millete sattırıp belli bir süre de kendilerini unutturup tekrar yukarı doğru çıkacaklar.