BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin de tecrübe ettğiniz gibi ARADAĞINIZ HİZMETE ULAŞILAMADI
yok öyle bir hizmeti verebilecek olan panel
Olmamasını anlarım da %100 yazıp gelen beğenilerden sonra sorunca bahane üretmelerini anlayamıyorum %50 yaz yine anlarım bir şey de demem içinden Türk kullanıcıyı cımbızla ayıklarsınız