KAPTAN007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde mi kapanırsa IMEI atmam gerekecek o zaman?
BTK ile iletişime geçip durumu izah ederseniz hiç uğraşmanıza gerek kalmaz.
En kötü ihtimal ile o imeiy sizin hattınızda çalışacak şekilde tanımlarlar.
O imeiye ait sim yuvası başka numara ile çalışmaz.