ben girdiğimde hoca arkada oturduğu için vites 1 e almayı unutuodum eliyle dürtüyordu hala unutamadım bak ben kendi işlerimden bahsetmiştim komisyon çok iyiydi sağolsun hiç takmadilar bile direk geçirdiler gibi birşey oldu panik olcak bi durum yok ilk kalkıştan sonra rahatlıcaksın