ben girdiğimde hoca arkada oturduğu için vites 1 e almayı unutuodum

eliyle dürtüyordu hala unutamadım bak ben kendi işlerimden bahsetmiştim komisyon çok iyiydi sağolsun hiç takmadilar bile

direk geçirdiler gibi birşey oldu

panik olcak bi durum yok ilk kalkıştan sonra rahatlıcaksın