Merhaba
Başarır mıyım diye asla düşünme yanlış yaparsın. Odaklan ve sadece git ne gerekiyorsa onu yap ve gayet soğuklu kanlı her zaman yapıyormuş gibi sakin ol

Ben ehliyetimi 2018 de aldım hiç düşünmedim başarır mıyım diye sakin kal

inşallah 3 4 saat sonra kazandım diye konu açarsın