hocam heyecan yapacak birşey yok. sakin olun. zaten komisyondan biri yanına digeri ise arka koltukta size egitim veren hocanız ile oturacak. dıkız aynasından hocanız ıle sureklı goz teması kurmanız ıyı gelecektır. sakın olup aceleci olmayın. sonucu komisyondaki insanlar belirliyor.kimi bazı seylerı gormezden gelırken kımı de cok katı olabiliyor. o da sansınıza kalmıs.. bol şanslar..