Sabiha Gökçenden Milasa gittiğimde sormadılar bile tabi el bagajında izin vermiyorlar valizin içine kıyafetlerinizin içine koyun ve kıyafetlerinizin içine sarın.Kimse size bağajınızı açın sıvı kontrolü yapıcaz demez.Kırılmasın yeter.Malum bagajları kaldırıp düzgünce koyup yüklemiyorlar direkt fırlattıkları için kırılması muhtemel.Bu yüzden yumuşak birşeyle koruyun içkinizi.Milasdan gelirken sordular ama sıvı birşey var mı diye.Ama istanbulda sormuyorlar genel de