Konu
Uçakla yolculuk yapmış olan ?
11-07-2021, 10:26:10
#5
RuzgarSoft
Çok defa parfümümü çok defa şampuanımı çöpe atmak zorunda kalmıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 100ml üstü şişe vb. şeyleri bagaja vermelisiniz.