Üst dişlerden birine olacak ise acı hissetmezsiniz hocam, alt dişlerde ise biraz acı verebiliyor. İğne korkunuz varsa önden sprey ile uyuştursun pek hissetmezsiniz. Seslere pek kulak asmayın, dolgu işleminde titreşim veren alet gelene kadar zaten pek umrunuzda olmayacaktır.