omerfarukoztas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç saat önce uğruna üniversiteye gitmeyip ileriki aylarda evliliği düşündüğüm lise aşkımla ayrıldım hocam, başkasını seviyormuş kendimi forumda buldum sıkıntıdan şu Şarkılar olsa dert olmasa gönül razı değil güzel türkü için teşekkürler hocam 😊
Sanatı icra eden Sanatkar öyle içten çalmış ki , aldı beni gençliğime götürdü.


Dinleyince memleket geldi aklıma
Yar geldi , yaren geldi
Dost geldi , muhabbet geldi
Biz geldi aklıma , bizim oralar geldi...