omerfarukoztas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç saat önce uğruna üniversiteye gitmeyip ileriki aylarda evliliği düşündüğüm lise aşkımla ayrıldım hocam, başkasını seviyormuş kendimi forumda buldum sıkıntıdan şu Şarkılar olsa dert olmasa gönül razı değil güzel türkü için teşekkürler hocam 😊
Geçmiş olsun hocam