Ben şahsen girilecek bir seviye oldugunu dusunuyorum. Yatirimlarimi ona gore yaptim. Bitcoin için sadece çekilme var oyunu şuan kuruyorlar ve bence son bir rekor deneyecek. Yatirim tavsiyesi değildir. Kendi düşüncelerimi aktardim.
bende şahsen kışa toparlar diye düşünüyorum. aslında yaz gelmeden kaçmayı planlıyordum ama düşüş beklediğimden erken geldi. içerde tepeden aldıklarımı bekletiyorum. diplerden aldıklarım var onlarla da al sat yapıyorum. umarım erken toparlar. bir süre takip etmeyim diyorum ama olmuyor :d