Evet arkadaşlar bildiğiniz üzere 2-3 aydır berbat düşüşler yaşandı. 32-36 bin dolar seviyelerinde gidip geliyor. Zararı al satla kurtarmaya çalışıyorum. Çoğu kişi eminim öyle yapıyordur. Satmadıkça zararda değilsin diyorlar ama altlar durmadan eriyor

bu düşüşler ne kadar sürecek acaba gerçekten anlayan biri iyi bir şeyler görebiliyor mu? Yükseliş sizce yakın mıdır? Biliyorum kimse kesin bilemez ama içimizin biraz rahatlamaya ihtiyacı var. bazı analistler daha düşecek diyormuş. btcnin 300bin tl civarına çıkarken 1-2 hafta sürüyor ama yarım saat içerisinde 5 bin tl birden düşüyor. nasıl bir şey bu arkadaş