Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonradan farkettim dokümanı pakete cevirdim ayni fiyat Hocam
İste o facebook grubuna katilirsaniz iyziship ile anlasma yapmislar. İyzishipe kayit olurken o gruptaki adinizi veriyor ve grup adminine mail atiyorsunuz indirimli olarak anlaşmış oluyorsunuz.
Video anlatimini buldum


https://youtu.be/FW11M05WArM
4 Euro 40 TL valla deli para. Çok teşekkür ederim videoyu izleyip gruba gireyim indirim mindirim ne varsa alayım.