fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hepsine fatura kesmenizde fayda var. Pos firması iade talebi geldiğinde sizden iade isteyecektir. Çünkü bankadan geridönüş verilirse pos firmasına ceza kesiliyor bu yüzden pos firmaları genelde iade geldiğinde iade etme taraftarı oluyor. Ama siz ürünü verdiğinize dair fatura varsa sizden çıkmıştır eğer ürünü vermediysenizde ürünü göndermeyin.
Hocam ben fatura kestinkten sonra bir problem olur mu benim açımdan? açık firmanın açığı benimle alakası yok sonuçta