ozenorhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ürünler E-PİN @fatii;
Hocam hepsine fatura kesmenizde fayda var. Pos firması iade talebi geldiğinde sizden iade isteyecektir. Çünkü bankadan geridönüş verilirse pos firmasına ceza kesiliyor bu yüzden pos firmaları genelde iade geldiğinde iade etme taraftarı oluyor. Ama siz ürünü verdiğinize dair fatura varsa sizden çıkmıştır eğer ürünü vermediysenizde ürünü göndermeyin.