umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3d geçiyorlar sanırım bu kart hırsızlığı için @fatii; hocam bilgilidir smm panellerden vs. belki.
3D kart geçiriyorlar özellikle yurtdışında 3D yok çoğu karta smm panelde bizde böyle durumlar yüzünden yurtdışı kart öfemesi açmıyoruz. Türk kartlarda geçiriyorlar bunuda fake siteler vb şeylerden yapıyorlar daha geçen 2/3 bin tllik kart geçtiler bizden o posu kapattık. Pos firması kaynaklı güvenlikte çok önemli hocam. Her postan geçemiyorlar birde eğer çalıntı kart ise başınız çok ağrıyor yani iade etmek durumunda kalıyon. Bunun önüne ancak fatura keserek geçersin bu şekilde en azından kendini korumaya alırsın. Ama sanal ürün alıyorlarsa mahkeme durumunda çokta yapabileceğin bir durum yok zararlı sen çıkarsın