Merhaba,
1 hafta önce 1 adet Monster ve 1 adet Asus Rog Strix serisi laptop aldık.
Asus kesinlikle harika, termal macunu, soğutması, tasarımı, her şeyiyle başyapıt.
ASUS:
https://www.akakce.com/laptop-notebo...173320676.html
Monster (16 GB hali):
https://www.monsternotebook.com.tr/a...ra-a5-v16-5-2/
İkiside harika. Monster'da güzel, eski kasadan ve ısınmadan çok fazla uzaklaşmış fakat kasa tarafı plastik olduğundan ısı direkt elinize geliyor, çok fazla değil fakat genede rahatsız olabilirsiniz.