InsertBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısınız çok mantıklı.
ancak yine de siz bilirsiniz, ben kabaca bir yaklaşımla yorum yaptım hocam. Eticarette işinin ehli kişilerde bu şekilde yaklaşımda bulunurlar genelde.