Kanal tedavisi benim için travma oldu.
3-4 tane iğne vurdular uyuşmadı. Uyuşmadığını söylememe rağmen "Uyuşması gerek" dedi ve işleme devam etti.
İşleme başladıktan sonra öyle bir acı oldu ki haykırdım resmen. Çünkü uyuşmayan bir dişin köküne çiviye benzer bir şey sokuyordu herhalde yolu açmak için. Aşırı derecede ağrıdığından dolayı işlemi durdurdu. Bir kaç gün arayla yine gittim. Tam anlamadım ama herhalde kemik varmış altında. O yüzden o kadar acıyormuş. Kanal tedavisi mümkün olmaz bu şekilde dedi ve dişi çektik.
Tabi doktor farkı da vardır ancak bir daha kanal tedavisi yapmayı hiç düşünmem. 😊