Hiç sevmiyorum kanal tedavisini. 4 - 5 dişime kanal tedavisi uygulandı be kolay değil bence. 2-3 saat ağzın açık kalıyor. Sürekli iğneleri dişine sokup çıkarıyorlar.
Aynı zamanda tedaviyi yapacak doktor da önemli bu durumda. Benim ilk iki dişimi staj yapan öğrenciler yapmışlardı. Beni resmen mahvettiler. Tedaviyi düzgün yapamadılar, sürekli iltihap topladı ve üstünü düzgün kapatamadiklari için hava aldı ve bu da ağrı yapıyor.