merhaba arkadaşlar.. başlıktada yazdığım gibi tek radio işaretleme ile iki ayrı sütuna post yapmak istiyorum

örneğin buradaki 2 ayrı işaretleme için tek radio işaretlemesi ile yapabilirmiyim
<input type="radio" name="1111" value="11111"/>
<input type="radio" name="2222" value="22222"/>


Yani böyle basit bir mantık gibi bişey varmıdır bilmiyorum ama istediğim bu
 <input type="radio" name="1111" value="11111" name="2222" value="222"/>


yardımcı olursanız memnun olurum..