merhaba arkadaşlar.. başlıktada yazdığım gibi tek radio işaretleme ile iki ayrı sütuna post yapmak istiyorum
örneğin buradaki 2 ayrı işaretleme için tek radio işaretlemesi ile yapabilirmiyim
<input type="radio" name="1111" value="11111"/>
<input type="radio" name="2222" value="22222"/>
Yani böyle basit bir mantık gibi bişey varmıdır bilmiyorum ama istediğim bu <input type="radio" name="1111" value="11111" name="2222" value="222"/>
yardımcı olursanız memnun olurum..