Hocam 0 aci ama o çikan koku insani sarimsağa karşi igrenir yapiyor bir süre. Aci hissedersen soylersin bir igne daha yaparlar. Ertesi gün bir ufak sizlama olur o dişte.bir süre orayla isiramazsin hepsi bu. Ayrica çoğu ülkede diş çekerken bile uyuşturup uyuşturmamak soruluyor ücrete dahil ediliyor anestezi parasida tr de cok sukur boyle degil. Anlayacagin hocam millet uyusturmadan bile geciriyor bu operayonu sirf 2 kurus fazla vermemek icin