Merhabalar, yakın zamanda reskin yaptıracağım. Bu reskin işleri nasıl oluyor? Biriyle anlaşınca oyundaki renkleri mi değiştiriyor? Yeni grafikler mi yapıyor? Ücreti ne kadar oluyor? İşlem için oyun dosyasını mi teslim ediyoruz yoksa oyunu oynayıp o mu grafikleri hazırlıyor? Eğer reskin olmadan yayınlasam ne olur? Bu gibi bilgileri sadece konuya mesaj yazarak anlatırsanız sevinirim. PM kutum reklam PM leri ile dolsun istemiyorum.