Bahsettiğiniz adam ucunda bir çıkarı olmasa hiçbir şekilde yardım etmeyecek birisi ki bu durumda da bir çıkarı yok. Şimdi yazarsınız cevap gelmez ücretli bir şekilde sesimizi duyurun derseniz yarın bizzat bulunduğunuz yerde sizinle durumu konuşmak için elemanlarını değil kendisi bile gelebilir yani. O yüzden çok umutlanmayın derim. Tabi malum olayları bilenler anlayacaktır bu adam Teknoclouds parasını versin Teknoclouds aslında insanları mağdur etmedi kendi mağdur oldu diye aklama videosu bile çeker. İstanbul Bilişim videosunda bunu hepimiz gördük.