Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Godaddynin 2. Yılı çok kazık diyolar :/
İkinci yıl 100 TL sanırsam. Ben ikinci yıl başka bir firmaya transfer etmeyi düşünüyorum.