Hocam ben de 19 yaşındayım. Beni eğitip, ilgilendiğim alanda yetiştirebilecek, tecrübesini ve bilgisini paylaşabilecek birilerini buldum çok şükür. Bu saye de kendimi çok daha hızlı geliştirebiliyor ve yeni şeyler öğrenebiliyorum. Sana tek tavsiyem. Seni yetiştireceğim diye mesaj atan ve sonucunda sadece işlerini yaptırtmaya çalışan kişiler olacaktır. Onlardan uzak dur. Yani tabi ki seni geliştiren, eğiten kişinin işlerini yapabilirsin ama en önemlisi sana gerçekten bir şeyler katabiliyor mu ona bakmalısın. Başarılar dilerim.