20 yaşındayım ve görsel iletişim tasarımı 3. sınıf öğrencisiyim. Kendime bir amaç arıyorum. Bu aralar oyun tasarımı ve kodlamaya merak sardım ancak çok yeniyim. Bildiğim bir programlama dili henüz yok denebilir.
Siber güvenlik, tasarım, oyun tasarımı, dropshiping gibi konulara merakım var.
Facebook üzerinden satış yapma, birkaç logo tasarımı, kartvizit, antetli kağıt gibi kurumsal tasarımlarda biraz tecrübem var. Sektöre daha önce bazı siteler üzerinden çalıştım. Çok fazla oyun oynama tecrübem var.
Paradan çok tecrübe kazandırıp bana yön verebilecek, ekibine alabilecek yada bana, bir şeyler katabilecek birileri varsa çok mutlu olurum.
Araştırıyorum ancak çok fazla karışık geliyor ve nereden başlayacağımı bilemiyorum ve aklımda sürekli soru işaretleri oluyor. Eğer eleman yetiştirmek isteyen varsa seve seve iş öğrenir ve size çalışabilirim.
İstanbul da yaşıyorum fakat başka bir şehirde okuyorum. İlgilenen abilerim ve arkadaşlarım pm ile ulaşırsa çok sevinirim.
İngilizcem fazla iyi değil İngilizce kaynaklardan eğitim alacak seviyede değilim.
Construct 2 gibi motorları kullanmaya çalışıyorum şimdilik.
Eğer kodlama yada siber güvenlik konusunda bana bir şeyler katarsanız asla karşılıksız kalmaz sizin için elimden geleni yaparım.
not: öğrenciyim ve maddi durumum pek yok o yüzden lütfen ücretli kurs yada ders önermeyin