Yahu benim anlamadığım bunun sahibi 20 yaşında ufacık biri koskoca emniyet bulamıyor mu yani şimdi bunu? Ben hala burada şikayette bulunacağız diyenlerin çok büyük kısmının forumlara yazmak dışında bir şey yapmadığını düşünüyorum. Ufak tefek şikayetleri de Emniyet acelesi yok bakarız bir ara kafasında yaklaşıyordur. Yoksa 20 yaşında bir çocuk nasıl bulunamaz anlayamıyorum. He eğer çok sayıda şikayet var, Emniyet uğraşıyor ama bulunamıyorsa o zaman çok daha beter vay halimize...