@Somuncu;
geçmiş olsun dostum kim bilir kaç kişi mağdur oldu. insanların işsizliğinden bile nemalanıp mağdur ediyorlar işin üzücü yanı şikayet etsen de ardı kesilmiyor bu ilanların