Arkadaşlar merhaba,

Max 1 kg. olan ürün yollayacağım, düzenli olarak göndermeyi düşünüyorum. PTT ile çalışmak istemiyorum alternatif olarak DHL, UPS gibi firmaları buldum. İnternette biraz daha araştırınca farklı farklı küçük kargo firmalarını gördüm. Sizin çalıştığınız kargo firmaları var mı? Ayda yaklaşık 50 adet gönderi yapmayı planlıyorum. Kargoyu tekmeleye tekmeleye dahi götürse benim için bir sorun yok. Ürün kırılacak veya kargoda problem çıkartacak bir ürün değil.

Katkılarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.