operawebuser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes için gelir gider bu şekildedir. Türkiye vergi ülkesidir. Bunları ödemeye alışın. Olabildiğinde aylık gider gösterin. Elektrik su faturası, yemek giderleri derken bir kısmını gider göstererek düşürün. geliriniz iyiyse yıl sonuna doğru bi araba alın vergiden düşsünler vs vs vs diye uzar gider ama vergi sadece sizde değil herkesde bu şekilde.

Vergi kaçırılmaz, kanunlara uygun vergiden düşürülür doğru yollarla hiç vergi ödemeden gelir sağlayabilirsiniz.
Şahıs şirketlerinde Araba vs gider olarak gösterebiliyor muyuz hocam?