Firmanız için yaptığınız her türlü gideri faturalandırarak vergiden düşürttüre bilirsiniz elektrik,su,telefon,internet,yeme içme,seyahat vs. Ayrıca her demirbaş olayıda dediğiniz gibi değil şirket uzun yıllar devam ederse demirbaşlarında kullanım süreleri vardır.Süre dolduktan ve giderlerini kullandıktan sonra kapatsanız dahi kendinize fatura etmezsiniz.