Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Eğer hizmet sektöründe iseniz , yani sürekli hammadde almıyorsanız, al sat vs. yapmıyorsanız Ne yazık ki kazancınızın yarısına daimi bir ortağınız var demektir. Mantık tamamen şu şekilde işliyor, senin belli bir giderin yok bir bilgisayardan masa başı iş yapıyorsun oh ne ala, kar marjın da yüksek gel ben senin kâr ortağın olayım.