Arkadaşlar malum domainler gitti giden yerde DoDaddy benim ücretimi verdiğim süremin devam ettiği domainlerim ama kendi siteleri çıkıyor bu suç değil mi ? son bir kaç gündür takip edemedim gelişmeleri