Fatih Terim Galatasarayı resmen yıllardır ele geçirmiş durumdadır. Başarısızlığını asla kabullenmez, mutlaka ihaleyi birine yıkar. Avrupada son 35 maçta 2 galibiyet direk Fatih terime yazar. Kimse kusura bakmasın.
Fatih Terim başarısızdır desem şimdi bir sürü galatasaraylı kardeşim yazar durur.
Egosu kulübü ele geçirmiş, kendi tezgahını ciddi bir şekilde kurmuş bir teknik direktördür.
Edit: hadi 1905 TL ücrete imza atsana ?